Kirjoitin taannoin kuinka Nokia E90 reputti pahasti omassa rasitustestissäni. Samalla ruodin myös uuden kommarin lukuisia puuttuvia ominaisuuksia ja ehdotin lusikan ottamista kauniiseen käteen:
Mikäli Nokia haluaa uutuuslaitteestaan oikeasti toimivan ja yrityskäytössä luotettavan työkalun, heidän pitäisi ottaa nyt lusikka kauniiseen käteen ja hoitaa tällaiset ongelmat nopeasti kuntoon.
Nyt Nokia on ilokseni tehnyt juuri näin ja avannut muiden S60-sarjaa käyttävien tahojen kanssa palvelun, jossa asiakkaat voivat kertoa toivomuksistaan ja parannusehdotuksistaan. Erittäin hienoa ja asiakaslähtöistä toimintaa! Toivottavasti palautteet otetaan vakavasti ja niiden pohjalta kehitetään S60-sarjaa paremmin myös tehokäyttäjiä palvelevaksi alustaksi.
Nyt näppikset sauhuamaan ja vinkkejä kehittäjille. Eiköhän päivitysten myötä saada kommarikin toimivaksi peliksi. Itse annoin heti kättelyssä noottia copy-pasten ja pikanäppäinten (esim. avaa uuteen ikkunaan) puuttumisesta tekstiviesteissä ja selaimessa sekä osoitekirjan yrityshaun puuttumisesta. Paha puute on myös ajastettujen profiilien puuttuminen ja se, että URLia tai muuta tekstiä ei saa leikepöydälle lainkaan. Mestoilla oli jo valmiiksi hyviä kommentteja, joita pystyi rekisteröitymisen jälkeen rankkaamaan.