Hampurilaisketju Burger King on keksinyt hauskan mainoskampanjan, jossa McDonald’sin Big Mac ja Burger Kingin vastaava Whopper viedään maistettavaksi ihmisille, jotka eivät ole eläessään nähneet hampurilaista. He menettävät mainosvideoissa siis hampurilaisneitsyytensä. Ihmisten ilmeet ovat näkemisen arvoisia.
Videolta käy myös ilmi, etteivät nämä koemaistajat ole koskaan nähneet kuinka hampurilaisia tulee syödä. Luonnollisesti makutestin voittaja on Whopper, koska kyseessä on Burger Kingin kampanja. Täytyy tosin todeta, että itsekin taidan olla samaa mieltä hampurilaisneitsyeiden kanssa. Tsekkaa Markkinointi & Mainonta -lehden juttu aiheesta tästä ja pidempi videoesittely kampanjasta WhopperVirgins.com -kampanjasivustolta. Kampanja on tarkoitus lanseerata ensi viikolla.
Mitähän tapahtuisi, jos suomalaisten hampurilaisketjujen, Hesburgerin ja Scanburgerin, tuotteet vietäisiin testiin vaikka Mongoliaan tai Siperiaan?
Eikö mämmineitsyyksien vieminen ole suomalaisten lempihommaa?
Takuulla. Se taitaa tosin olla meikäläiseltä vielä kokematta, kun kyseinen perinneruoka ei kuulu suosikkeihin. Tosin eihän sitä maistamatta voi varmaksi sanoa…