Jumal*uta kun palaa käämit tän täysin kyvyttömän DNA:n gprs-liittymän kanssa. Kentät on täydet, mutta tää paska ei ota yhteyttä tuntikausiin. Jos harkitset DNA:n palvelujen käyttöä, neuvon kääntymään jonkun osaavan firman puoleen, jos tosiaan haluat palvelujen toimivan. Pkele.
Sama juttu hyvämaineisen Verkkokauppa.comin kanssa. Tilauksesta on mennyt reilusti yli kaksi viikkoa, eli toimitusaika on jo kolminkertaistunut luvatusta. Sain eilen vastauksen tiedusteluuni, ja siinä luvattiin kameran lähtevän viimeistään tänään minulle. Tilaus näyttää ainakin netissä makaavan edelleen kyseisen firman varastossa. Taitavat pojat siellä vetää lonkkaa…
Jännä juttu, että joulun aikaa asiakaspalvelu tuntuu huononevan siellä sun täällä. Onko asiakkaita liikaa, vai maksaako työnantaja huonoa liksaa? Luulisi, että hyvä asiakaspalvelu olisi hieman tärkeämpää.